Tarih: 18 Aralık 2024 Akademiden Hayata: Beykent Newslab’in Güncel Yayınları İstanbul Beykent Üniversitesi İletişim Fakültesi’nin çatısı altında kolektif üretimin geliştirici ve dönüştürücü etkisine odaklanarak hayata geçirilen haber ve içerik üretim laboratuvarı Beykent Newslab; İstanbul Beykent Üniversitesi’nde görev alan akademisyenlerin, akademik çalışmaları aracılığıyla güncel tartışmalara ışık tutuyor. İstanbul Beykent Üniversitesi İletişim Fakültesi bünyesinde kurulan Beykent Newslab, öğrencilerin yazılı, görsel ve işitsel içerik üretimini deneyimlediği bir laboratuvardır. Hikâye odaklı ve özgün içerikler üretilen bu alanda, akademik kariyer planlaması yapan öğrenciler için de bir rehber niteliği taşıması amacıyla öğrenci akademisyen ilişkisinin deneyimlendiği söyleşiler yapılmaktadır. Akademik söyleşilerde teorik bilgi edinen öğrenciler, teknik bilgilerini pratiğe dökerek içerik üretme şansı bulmaktadır. Beykent Newslab söyleşi videolarına aşağıdaki linklerden ulaşabilirsiniz. https://youtu.be/KyhXbzl3sJQ İstanbul Beykent Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Dijital Oyun Tasarımı bölümünden Dr. Öğretim Üyesi Sedat Erol veri toplama, işleme ve görselleştirme süreçlerini, çağdaş içerik üretim ve tüketim pratikleri bağlamında değerlendirdi. https://youtu.be/DyLN-c9L7VA İstanbul Beykent Üniversitesi Mühendislik-Mimarlık Fakültesi, İç Mimarlık bölümünden Arş. Gör. Nilhan Kaya; yapay zekanın gözlem-veri toplama becerisini ve mimarlıkta makine öğrenmesini anlattı. https://youtu.be/Vqi_CFAJtoA Punjab Üniversitesi, Hailey Ticaret Fakültesi’nden üniversitemize konuk olarak gelen Doç. Dr. Rab Nawaz Lodhi; makale yazımı sürecini ve metodolojisini anlattı. https://youtu.be/UB7kxuX9cV4 İstanbul Beykent Üniversitesi İletişim Fakültesi, Yeni Medya bölümünden Dr. Öğretim Üyesi Murat Uluk; çerezlerle verilerin izlenmesi, veri tüccarlığı, gizlilik ve mahremiyet konularını anlattı. https://youtu.be/iHxHRXS-TiE İstanbul Beykent Üniversitesi İletişim Fakültesi, Yeni Medya bölümünden Prof. Dr. Gökhan Uğur; ulus kültürünü, üst kişilerin yaratımını kültür, özgünlük ve özgürlük ilişkileri bağlamında anlattı. https://youtu.be/SyqcXd0n6Cc İstanbul Beykent Üniversitesi İletişim Fakültesi, Yeni Medya (İngilizce) Bölüm Başkanı Dr. Öğretim Üyesi Merve Genç Yekdeş; sosyal mecralarda hâkim olan güzellik algısının sonucunda tek tipleşmemizi istatistikler ve örneklerle anlattı. https://youtu.be/GTzoeQKwtac İstanbul Beykent Üniversitesi İletişim Fakültesi, Televizyon Haberciliği ve Programcılığı Bölüm Başkanı Prof. Dr Nazan Alioğlu, sosyal medyanın araçsal değerini, yaratılan sanal kimlikleri ve sosyal medyadan alınan duygusal tatmini anlattı. https://youtu.be/YCA0Et6OxMY İstanbul Beykent Üniversitesi İletişim Fakültesi, Görsel İletişim Tasarımı bölümünden Dr. Öğretim Üyesi Ozan Günel, Netflix ve Disney+ gibi dijital platformların içerik üretim sürecini ekonomik ve sosyolojik olarak ele aldı. https://youtu.be/3ptq1ZDjLCk İstanbul Beykent Üniversitesi İletişim Fakültesi, Televizyon Haberciliği ve Programcılığı bölümünden Dr. Öğr. Üyesi Işıl Çobanlı Erdönmez; gerçekliğin sinema üzerinden aktarımını, Christopher Nolan'ın Oppenheimer filmi örneği üzerinden anlattı. Facebook'ta Paylaş Twitter'da Paylaş LinkedIn'de Paylaş E-posta Gönder Whatsapp'ta Paylaş
Tarih: 18 Aralık 2024 Akademiden Hayata: Beykent Newslab’in Güncel Yayınları İstanbul Beykent Üniversitesi İletişim Fakültesi’nin çatısı altında kolektif üretimin geliştirici ve dönüştürücü etkisine odaklanarak hayata geçirilen haber ve içerik üretim laboratuvarı Beykent Newslab; İstanbul Beykent Üniversitesi’nde görev alan akademisyenlerin, akademik çalışmaları aracılığıyla güncel tartışmalara ışık tutuyor. İstanbul Beykent Üniversitesi İletişim Fakültesi bünyesinde kurulan Beykent Newslab, öğrencilerin yazılı, görsel ve işitsel içerik üretimini deneyimlediği bir laboratuvardır. Hikâye odaklı ve özgün içerikler üretilen bu alanda, akademik kariyer planlaması yapan öğrenciler için de bir rehber niteliği taşıması amacıyla öğrenci akademisyen ilişkisinin deneyimlendiği söyleşiler yapılmaktadır. Akademik söyleşilerde teorik bilgi edinen öğrenciler, teknik bilgilerini pratiğe dökerek içerik üretme şansı bulmaktadır. Beykent Newslab söyleşi videolarına aşağıdaki linklerden ulaşabilirsiniz. https://youtu.be/KyhXbzl3sJQ İstanbul Beykent Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Dijital Oyun Tasarımı bölümünden Dr. Öğretim Üyesi Sedat Erol veri toplama, işleme ve görselleştirme süreçlerini, çağdaş içerik üretim ve tüketim pratikleri bağlamında değerlendirdi. https://youtu.be/DyLN-c9L7VA İstanbul Beykent Üniversitesi Mühendislik-Mimarlık Fakültesi, İç Mimarlık bölümünden Arş. Gör. Nilhan Kaya; yapay zekanın gözlem-veri toplama becerisini ve mimarlıkta makine öğrenmesini anlattı. https://youtu.be/Vqi_CFAJtoA Punjab Üniversitesi, Hailey Ticaret Fakültesi’nden üniversitemize konuk olarak gelen Doç. Dr. Rab Nawaz Lodhi; makale yazımı sürecini ve metodolojisini anlattı. https://youtu.be/UB7kxuX9cV4 İstanbul Beykent Üniversitesi İletişim Fakültesi, Yeni Medya bölümünden Dr. Öğretim Üyesi Murat Uluk; çerezlerle verilerin izlenmesi, veri tüccarlığı, gizlilik ve mahremiyet konularını anlattı. https://youtu.be/iHxHRXS-TiE İstanbul Beykent Üniversitesi İletişim Fakültesi, Yeni Medya bölümünden Prof. Dr. Gökhan Uğur; ulus kültürünü, üst kişilerin yaratımını kültür, özgünlük ve özgürlük ilişkileri bağlamında anlattı. https://youtu.be/SyqcXd0n6Cc İstanbul Beykent Üniversitesi İletişim Fakültesi, Yeni Medya (İngilizce) Bölüm Başkanı Dr. Öğretim Üyesi Merve Genç Yekdeş; sosyal mecralarda hâkim olan güzellik algısının sonucunda tek tipleşmemizi istatistikler ve örneklerle anlattı. https://youtu.be/GTzoeQKwtac İstanbul Beykent Üniversitesi İletişim Fakültesi, Televizyon Haberciliği ve Programcılığı Bölüm Başkanı Prof. Dr Nazan Alioğlu, sosyal medyanın araçsal değerini, yaratılan sanal kimlikleri ve sosyal medyadan alınan duygusal tatmini anlattı. https://youtu.be/YCA0Et6OxMY İstanbul Beykent Üniversitesi İletişim Fakültesi, Görsel İletişim Tasarımı bölümünden Dr. Öğretim Üyesi Ozan Günel, Netflix ve Disney+ gibi dijital platformların içerik üretim sürecini ekonomik ve sosyolojik olarak ele aldı. https://youtu.be/3ptq1ZDjLCk İstanbul Beykent Üniversitesi İletişim Fakültesi, Televizyon Haberciliği ve Programcılığı bölümünden Dr. Öğr. Üyesi Işıl Çobanlı Erdönmez; gerçekliğin sinema üzerinden aktarımını, Christopher Nolan'ın Oppenheimer filmi örneği üzerinden anlattı.