Tarih: 03 Temmuz 2022 Üniversitemize 1 Öğretim Görevlisi 2 Araştırma Görevlisi Alınacaktır Beykent Üniversitesi Rektörlüğünden; ÖĞRETİM GÖREVLİSİ ve ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ ALINACAKTIR Üniversitemizin aşağıda belirtilen Fakülte/Yüksekokul programlarına, 2547 sayılı Yükseköğretim Kanunu’nun ilgili maddeleri ile 09.11.2018 tarih ve 30590 sayılı Resmi Gazete’de yayımlanan “Öğretim Üyesi Dışındaki Öğretim Elemanı Kadrolarına Yapılacak Atamalarda Uygulanacak Merkezi Sınav ile Giriş Sınavlarına İlişkin Usul ve Esaslar Hakkında Yönetmelik” hükümleri uyarınca 1 Öğretim Görevlisi ve 2 Araştırma Görevlisi alınacaktır. Duyurulur. Başvuru ilan tablosunu görüntülemek için tıklayınız. BAŞVURU VE SINAV TAKVİMİ Duyuru Başlangıç Tarihi: 03.07.2022 Son Başvuru Tarihi: 24.07.2022 Ön Değerlendirme Sonuçlarının İlanı: 26.07.2022 Yazılı Sınav Tarihi: 28.07.2022 Nihai Değerlendirme Tarihi: 29.07.2022 Başvurular Yazı İşleri Müdürlüğü’ne şahsen ve/veya posta yoluyla yapılmalıdır. Süresi içerisinde yapılmayan ya da eksik belgeli başvurular işleme alınmayacak olup, posta ile yapılan başvuruların son başvuru tarihine kadar ulaşmış olması gerekmektedir. Postada yaşanan gecikmeler dikkate alınmayacaktır. İSTENEN BELGELER 1- Beykent Üniversitesi Rektörlüğüne hitaben yazılmış, başvurulan kadroyu ve iletişim bilgilerini içeren ıslak imzalı başvuru dilekçesi, 2- YÖK formatlı özgeçmiş. 3- Nüfus Cüzdanı Fotokopisi, 4- 2 Adet fotoğraf (son altı ay içinde çekilmiş olmalı) 5- Adli Sicil Kaydı Belgesi 6- Lisans /Yüksek Lisans /Doktora Diploması onaylı örneği (Diploma Yurt Dışından Alınmış İse YÖK Denklik Belgesi) 7- Lisans Transkript belgesinin aslı ya da onaylı örneği. 8- ALES Belgesi 9-Yabancı Dil Belgesi 10- ALES muafiyeti için, görev yapılan yükseköğretim kurumlarından alınacak hizmet belgesi ve atama olur yazısı. 11- Öğrenci olanlardan Lisansüstü Eğitim gördüğüne dair öğrenci belgesi. 12- Deneyim şartını sağladığını gösterir hizmet belgesi. 13- Erkek adaylar için askerlikle ilgili terhis, tecil veya muaf olduğunu belirten belge. 14- 6698 Sayılı Kişisel Verilerin Korunması Mevzuatı Uyarınca Akademik Personel Adayı Açık Rıza Metni. Ön değerlendirme Sonuçları ve nihai değerlendirme sonuçları Üniversitemizin www.beykent.edu.tr web adresinde yayınlanacak olup, bu aynı zamanda tebligat niteliğinde olacaktır. Ayrıca tebligat yapılmayacaktır. Aday Başvuruları: Beykent Üniversitesi Ayazağa-Maslak Yerleşkesi Yazı İşleri Müdürlüğü Ayazağa Mah. Hadım Koruyolu cad. No:19 34396 Sarıyer, İstanbul Not: 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Mevzuatı uyarınca hazırlanan Aydınlatma Metni’ne https://www.beykent.edu.tr/beykent-hakkinda/kisisel-verilerin-korunmasi/kvk-mevzuat-uyarinca-akademik-personel-adayi-aydinlatma-metni linkinden erişim sağlanabilmektedir. 6698 Sayılı Kişisel Verilerin Korunması Mevzuatı Uyarınca Akademik Personel Adayı Açık Rıza Metnine https://www.beykent.edu.tr/beykent-hakkinda/kisisel-verilerin-korunmasi/kvk-mevzuat-uyarinca-akademik-personel-adayi-acik-riza-metni linkinden erişim sağlanabilmektedir. Facebook'ta Paylaş Twitter'da Paylaş LinkedIn'de Paylaş E-posta Gönder Whatsapp'ta Paylaş
Tarih: 03 Temmuz 2022 Üniversitemize 1 Öğretim Görevlisi 2 Araştırma Görevlisi Alınacaktır Beykent Üniversitesi Rektörlüğünden; ÖĞRETİM GÖREVLİSİ ve ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ ALINACAKTIR Üniversitemizin aşağıda belirtilen Fakülte/Yüksekokul programlarına, 2547 sayılı Yükseköğretim Kanunu’nun ilgili maddeleri ile 09.11.2018 tarih ve 30590 sayılı Resmi Gazete’de yayımlanan “Öğretim Üyesi Dışındaki Öğretim Elemanı Kadrolarına Yapılacak Atamalarda Uygulanacak Merkezi Sınav ile Giriş Sınavlarına İlişkin Usul ve Esaslar Hakkında Yönetmelik” hükümleri uyarınca 1 Öğretim Görevlisi ve 2 Araştırma Görevlisi alınacaktır. Duyurulur. Başvuru ilan tablosunu görüntülemek için tıklayınız. BAŞVURU VE SINAV TAKVİMİ Duyuru Başlangıç Tarihi: 03.07.2022 Son Başvuru Tarihi: 24.07.2022 Ön Değerlendirme Sonuçlarının İlanı: 26.07.2022 Yazılı Sınav Tarihi: 28.07.2022 Nihai Değerlendirme Tarihi: 29.07.2022 Başvurular Yazı İşleri Müdürlüğü’ne şahsen ve/veya posta yoluyla yapılmalıdır. Süresi içerisinde yapılmayan ya da eksik belgeli başvurular işleme alınmayacak olup, posta ile yapılan başvuruların son başvuru tarihine kadar ulaşmış olması gerekmektedir. Postada yaşanan gecikmeler dikkate alınmayacaktır. İSTENEN BELGELER 1- Beykent Üniversitesi Rektörlüğüne hitaben yazılmış, başvurulan kadroyu ve iletişim bilgilerini içeren ıslak imzalı başvuru dilekçesi, 2- YÖK formatlı özgeçmiş. 3- Nüfus Cüzdanı Fotokopisi, 4- 2 Adet fotoğraf (son altı ay içinde çekilmiş olmalı) 5- Adli Sicil Kaydı Belgesi 6- Lisans /Yüksek Lisans /Doktora Diploması onaylı örneği (Diploma Yurt Dışından Alınmış İse YÖK Denklik Belgesi) 7- Lisans Transkript belgesinin aslı ya da onaylı örneği. 8- ALES Belgesi 9-Yabancı Dil Belgesi 10- ALES muafiyeti için, görev yapılan yükseköğretim kurumlarından alınacak hizmet belgesi ve atama olur yazısı. 11- Öğrenci olanlardan Lisansüstü Eğitim gördüğüne dair öğrenci belgesi. 12- Deneyim şartını sağladığını gösterir hizmet belgesi. 13- Erkek adaylar için askerlikle ilgili terhis, tecil veya muaf olduğunu belirten belge. 14- 6698 Sayılı Kişisel Verilerin Korunması Mevzuatı Uyarınca Akademik Personel Adayı Açık Rıza Metni. Ön değerlendirme Sonuçları ve nihai değerlendirme sonuçları Üniversitemizin www.beykent.edu.tr web adresinde yayınlanacak olup, bu aynı zamanda tebligat niteliğinde olacaktır. Ayrıca tebligat yapılmayacaktır. Aday Başvuruları: Beykent Üniversitesi Ayazağa-Maslak Yerleşkesi Yazı İşleri Müdürlüğü Ayazağa Mah. Hadım Koruyolu cad. No:19 34396 Sarıyer, İstanbul Not: 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Mevzuatı uyarınca hazırlanan Aydınlatma Metni’ne https://www.beykent.edu.tr/beykent-hakkinda/kisisel-verilerin-korunmasi/kvk-mevzuat-uyarinca-akademik-personel-adayi-aydinlatma-metni linkinden erişim sağlanabilmektedir. 6698 Sayılı Kişisel Verilerin Korunması Mevzuatı Uyarınca Akademik Personel Adayı Açık Rıza Metnine https://www.beykent.edu.tr/beykent-hakkinda/kisisel-verilerin-korunmasi/kvk-mevzuat-uyarinca-akademik-personel-adayi-acik-riza-metni linkinden erişim sağlanabilmektedir.