Tarih: 16 Haziran 2020 Beykent Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi Cilt: 13 (1) 2020 Bahar Sayısı Konu: Beykent Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi Cilt:13 (1) 2020 Bahar sayısı yayımlanmıştır. E-Dergi Adresi: https://dergipark.org.tr/tr/pub/bujss İÇİNDEKİLER THE MEDIATOR ROLE OF SOCIAL SUPPORT AMID WORK-LIFE BALANCE AND BURNOUT OF EMPLOYEES’ IN THE CONTEXT OF CORONAVIRUS PANDEMIC PRECAUTIONS AND SOCIAL ISOLATION Türker TUĞSAL..........................................................................................................8 - 20 PAZARLAMADA SATIŞ GELİŞTİRMENİN BİR UNSURU OLARAK HEDİYE ÇEKLERİ VE MUHASEBE UYGULAMALARI Musa ÇAKIR, Tunay ASLAN ...................................................................................21 - 30 LÜKS MARKALARDA SOSYAL MEDYA PAZARLAMASININ MARKA DEĞERİ VE SATIN ALMA NİYETİNE ETKİSİ, KİŞİLİK ÖZELLİKLERİNİN ROLÜ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA Dr. Işılay Güzel, Prof. Dr. Cemal Yükselen...............................................................35 - 46 MARKA BAĞLILIĞI BELİRLEYİCİLERİ ETKİSİNİN KUŞAKLARARASI FARKLILIKLARININ ANALİZİ, APPLE&SAMSUNG ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA Sevda ZENGİN...........................................................................................................43-49 Üniversitemiz akademik yayınlarına erişim için: Kütüphane Web Sayfası Akademik Yayınlar: https://www.beykent.edu.tr/kutuphane/akademik-yayinlar Akademik Açık Erişim Sistemi: http://earsiv.beykent.edu.tr:8080/xmlui/#sthash.wn0rXEHJ.dpbs adreslerinden erişim sağlanmaktadır. Facebook'ta Paylaş Twitter'da Paylaş LinkedIn'de Paylaş E-posta Gönder Whatsapp'ta Paylaş
Tarih: 16 Haziran 2020 Beykent Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi Cilt: 13 (1) 2020 Bahar Sayısı Konu: Beykent Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi Cilt:13 (1) 2020 Bahar sayısı yayımlanmıştır. E-Dergi Adresi: https://dergipark.org.tr/tr/pub/bujss İÇİNDEKİLER THE MEDIATOR ROLE OF SOCIAL SUPPORT AMID WORK-LIFE BALANCE AND BURNOUT OF EMPLOYEES’ IN THE CONTEXT OF CORONAVIRUS PANDEMIC PRECAUTIONS AND SOCIAL ISOLATION Türker TUĞSAL..........................................................................................................8 - 20 PAZARLAMADA SATIŞ GELİŞTİRMENİN BİR UNSURU OLARAK HEDİYE ÇEKLERİ VE MUHASEBE UYGULAMALARI Musa ÇAKIR, Tunay ASLAN ...................................................................................21 - 30 LÜKS MARKALARDA SOSYAL MEDYA PAZARLAMASININ MARKA DEĞERİ VE SATIN ALMA NİYETİNE ETKİSİ, KİŞİLİK ÖZELLİKLERİNİN ROLÜ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA Dr. Işılay Güzel, Prof. Dr. Cemal Yükselen...............................................................35 - 46 MARKA BAĞLILIĞI BELİRLEYİCİLERİ ETKİSİNİN KUŞAKLARARASI FARKLILIKLARININ ANALİZİ, APPLE&SAMSUNG ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA Sevda ZENGİN...........................................................................................................43-49 Üniversitemiz akademik yayınlarına erişim için: Kütüphane Web Sayfası Akademik Yayınlar: https://www.beykent.edu.tr/kutuphane/akademik-yayinlar Akademik Açık Erişim Sistemi: http://earsiv.beykent.edu.tr:8080/xmlui/#sthash.wn0rXEHJ.dpbs adreslerinden erişim sağlanmaktadır.